Tens al cap un projecte?
Team as service
Projectes de desenvolupament àgils
Equips de desenvolupament àgils
Accedeix als nostres equips experts en desenvolupament de software i aplicacions a mida. Posem a la teva disposició equips totalment capacitats per liderar de manera autònoma totes les fases del projecte, i ajudar-te a fer front als teus reptes.
Un servei de team as service tecnològic és l’empenta que necessites per afrontar nous projectes amb resultats extraordinaris. Abordaràs amb èxit la part tècnica i estratègica del teu negoci i dominaràs la teva operativa.
Necessites desenvolupar projectes rellevants?
Si has arribat aquí és perquè saps que necessites l’ajuda d’una empresa de desenvolupament de software per fer-te amb el millor equip autogestionat. Un equip de desenvolupament que s’adapti a la teva manera de treballar i et permeti focalitzar els teus esforços en allò que realment importa, d’una manera ràpida i eficient.
Tenim la solució.
Objectius que aconseguiràs amb el team as service
Minimitza retards en la contractació
Millora la flexibilitat de col·laboració
Garanteix una resposta ràpida
Incrementa el compromís de l'equip
Avança en els teus projectes de la mà del nostre equip!
El Team as a service és l’empenta que necessites per desenvolupar projectes amb les millors tecnologies, que et permetin dedicar-te als punts forts del teu negoci de manera lògica.
Experts en agile.
Solució singular, adaptada i personalitzada.
Integracions complexes de manera eficient.
Alineació de requeriments vs resultats.
Altes capacitats.
Equips multifuncionals al teu abast per millorar el teu producte!
L’alt rendiment que presenta el nostre equip es deu a la constant formació a què se sotmet per poder donar resposta a noves tecnologies, millores en seguretat, rendiment i usabilitat de les aplicacions.
Funcions populars dels nostres equips de desenvolupament
Experts a Agile
Capacitat per a integracions complexes
Talent perllongat (UX, QA, Sistemes, Arquitectura, Desenvolupament…)
Alineació de requeriments vs resultats
Expertise en continu creixement
Adaptació al canvi
Com fem la posada en marxa
DIMENSIONEM EL PROJECTE
- Anàlisi del repte.
- Requeriments de negoci i funcionals.
- Definició d’equip i competències.
DESENVOLUPAMENT AGILE
- Cada SPRINT més a prop de l’objectiu!!!
- Control i avaluació del servei.
- Millora continuada.
QA I AUTOMATITZACIÓ
- Definició de la qualitat.
- Planificació i execució de proves.
- Automatització de proves de rendiment, estrès, integració i càrrega.
PROCESSOS D'INTERIORITZACIÓ O SUPORT
- Traspàs del know-how.
- O manteniment (gestió del servei).
Les millors empreses confien en nosaltres
Casos d’èxit
Proporcionem a VW un equip capacitat i autònom!
Desenvolupem una eina de control d’emissions de CO2 de tota la flota SEAT: Anàlisi de penalitzacions i creació de diferents escenaris d’impacte de CO2.
Proporcionem al COAC el desenvolupament d’un Gestor Documental!
Centralitzem tota l’operativa duanera dels diferents DEPOTS sota un mateix sistema. Millora contínua dels processos de gestió del despatx, contacte amb el client, facturació i fitxer de la documentació.
Dissenyem per a Inditex una eina de gestió única!
Desenvolupem una plataforma d’integració amb Couriers i Transportistes per al lliurament de les comandes d’eCommerce.
Disseny del G-Viewer per analitzar el comportament de l’usuari!
Desenvolupem un visor de continguts per a Magma Somos amb capacitat de marcació i anàlisi de comportament per a la millora de l’aprenentatge.
La nostra àrea d’ experiència a Team As a Service
Front – End
DevOps & Testing
Back – End
Reserva una reunió per saber-ne més detalls
Reserva una reunió amb el nostre equip comercial perquè et mostrin les possibilitats del nostre equip.
Algun dubte?
Què és el Team as service?
Team as a service o equip com a servei, neix de la necessitat de reforçar recursos en forma d’equips d’IT totalment independents, àgils i adaptables. Tot això per fer front a nous projectes de desenvolupament i aplicacions.
Quina és la diferència entre Team as a service i Externalització?
Quins resultats ens pot generar Outsourcing?
Què ens diferencia de la resta d'empreses d'Outsourcing?
Com preparar el teu negoci per a l'Outsourcing?
Qualsevol mida dempresa pot requerir Outsourcing?
Quins departaments hi puc implicar?
Per quines etapes passarà el desenvolupament?
- Planificació, anàlisi i disseny.
- Implementació
- Proves
- Instal·lació i/o desplegament.
Articles del nostre bloc sobre Team As A Service
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Som a Barcelona
Mytic Innova
Avinguda Carrilet 3, Planta 4, Edifici Sr. L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
info@mytic.es
93 490 11 10
Informació i contacte
Si t’interessa o necessites més informació, omple el formulari que tens a continuació.
CONSENTIMENT PER AL TRACTAMENT DE DADES PERSONALS
MYTIC INNOVA SL és el Responsable del tractament de les dades personals de l’Usuari i us informa que aquestes dades es tractaran de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril (GDPR), i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD), per la qual cosa se li facilita la informació següent del tractament:
Fins i legitimació del tractament: mantenir una relació comercial (per interès legítim del responsable, art. 6.1.f GDPR) i tramesa de comunicacions de productes o serveis (amb el consentiment de l’interessat, art. 6.1.a GDPR).
Criteris de conservació de les dades: es conservaran durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament o hi hagi prescripcions legals que dictaminin la seva custòdia i quan ja no sigui necessari, se suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir l’anonimització de les dades o la destrucció total de les mateixes.
Comunicació de les dades: no es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.
Drets que assisteixen a l’Usuari:
– Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.
– Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades, i de limitació o oposició al tractament.
– Dret a presentar una reclamació davant de l’Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s’ajusta a la normativa vigent.
Dades de contacte per exercir els seus drets:
MYTIC INNOVA SL. AVDA. CARRILET, 3 4 – 08902 L’HOSPITALET DE LLOBREGAT (Barcelona). E-mail: mmoralejo@mytic.es