Tens al cap un projecte?

Gestió Documental

Centralitza la gestió intel·ligent de documents

Eina de Gestió Documental amb tecnologia Open Source

Submergeix-te en la gestió de contingut empresarial i centralitza el conjunt de dades. Una eina de Gestió Documental és l’empenta que necessites per organitzar la documentació de la teva companyia.

Abordaràs amb èxit, rapidesa i eficiència els fluxos dinformació del teu negoci des de qualsevol lloc.

Per què necessites un software de Gestió Documental?

Si heu arribat aquí és perquè sabeu que necessiteu l’ajuda d’una empresa de desenvolupament per fer-vos amb el millor gestor documental. Una eina que s’adapti a la teva manera de treballar i et permeti manejar el contingut que generes de manera ràpida i eficaç.

Tenim la solució.

Objectius que aconseguiràs amb un Gestor Documental

Millora la productivitat

Millora i automatització de processos

Documentació protegida

Equips multifuncionals al teu abast per millorar el teu producte!

L’alt rendiment que presenta el nostre equip es deu a la constant formació a què se sotmet per poder donar resposta a noves tecnologies, millores en seguretat, rendiment i usabilitat de les aplicacions.

Funcions populars dels nostres Gestors Documentals ECM

Organització de contingut jerarquitzat

Control cicle de vida del producte

Control de versions

Fluxos de treball

Integració amb altres solucions

Compliment de marcs normatius

Aconsegueix organitzar la informació de la teva empresa!

Un sistema de gestió documental ECM és l’empenta que necessites per transformar el negoci en un model automatitzat basat en l’eficiència.

Automatitza els processos documentals.

Estandarditza procediments.

Redueix riscos amb el control de versions.

Sigues conscient del cicle de vida de la informació.

Accelera el compliment de marcs normatius.

Nodreix la informació i col·labora amb altres departaments.

Les millors empreses confien en nosaltres

Volkswagen Group Services Logo

Com fem la posada en marxa

VALOREM EL PROJECTE

  • Anàlisi dels requeriments del negoci.
  • Anàlisi dels principals fluxos de treball, documents i integracions.
  • Establiment del calendari de treball.
f

PARAMETRIZEM ELS TEUS REQUERIMENTS

  • Instal·lació del producte base.
  • Implementació dels fluxos de treball.
  • Parametritzacions addicionals del software gestor documental.

 

 

TESTEU QUE TOT FUNCIONI

  • Revisió dels processos amb els key users.
  • Validació.

FORMEM EL TEU EQUIP

  • Formació al sistema de gestió documental i gestió del canvi.

Alguns dels nostres experts

Gerard Ortega

Gerard Ortega

Project Manager

Gerard Ortega

Jordi Ming

Expert en noves tecnologies

Reserva una reunió per saber-ne més detalls

Reserva una reunió amb el nostre equip comercial perquè et mostrin les possibilitats del nostre equip.

Algun dubte?

Què significa ECM?

ECM són les sigles d’Enterprise Content Management, és a dir, Sistema de Gestió de Contingut. Aquest software sencarrega de gestionar i organitzar la documentació duna organització en una sola plataforma i de forma centralitzada.

Quina és la diferència entre un gestor documental i un gestor de contingut?

Totes dues s’encarreguen de la gestió de contingut, per això poden portar a confusió. La diferència clara és que l’ECM s’encarrega de gestionar la informació empresarial, és a dir, documentació. I el CMS gestiona el contingut en un lloc contingut web.

Quins resultats ens pot generar la gestió documental?

Ens permet la reducció de l’error humà, assegura el compliment de contractes i garanteix que els processos organitzacionals es compleixin.

Què ens diferencia de la resta d'empreses d'IT?

A Mytic Innova treballem únicament amb eines Open Source. Som lliures, per tant, tu també ho ets. No teniu llicències per ús. Posem a la teva disposició una eina desenvolupada a la teva mida perquè treballis amb ella a demanda. Ens adaptem a les necessitats del teu projecte en temps i forma. El que veus és allò que som.

Com preparar el teu negoci per a un nou gestor documental?

Caldrà incloure en el procés tots els departaments per fer una primera anàlisi que determini la procedència de les dades.

Qualsevol mida d'empresa pot fer servir un gestor documental?

Efectivament. La gestió documental no es mesura per la mida d’empresa. Implica un ordre intel·ligent de la documentació. En aquest sentit, la lògica ens diu que totes les empreses haurien de tenir-ne un.

Quins departaments puc implicar a la gestió documental?

Pots implicar tots els departaments que necessitis. L’únic requisit és ubicar la informació que es pretengui gestionar.

Per quines etapes passaran la implementació de l'eina?
  1. Parametrització de l’eina.
  2. Anàlisi de les fonts de documentació.
  3. Sincronització de la documentació.

Les nostres àrees d’experiència

Logo Alfresco

Alfresco, el sistema de gestió documental Open Source més potent del mercat!

Reconegut com a líder en plataformes de serveis de contingut per Gartner Magic Quadrant a l’edició 2021. Alfresco és àgil i complet.

Som a Barcelona

Mytic Innova

Avinguda Carrilet 3, Planta 4, Edifici Sr. L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

info@mytic.es

93 490 11 10

Informació i contacte

Si t’interessa o necessites més informació, omple el formulari que tens a continuació.

CONSENTIMENT PER AL TRACTAMENT DE DADES PERSONALS

MYTIC INNOVA SL és el Responsable del tractament de les dades personals de l’Usuari i us informa que aquestes dades es tractaran de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril (GDPR), i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD), per la qual cosa se li facilita la informació següent del tractament:

Fins i legitimació del tractament: mantenir una relació comercial (per interès legítim del responsable, art. 6.1.f GDPR) i tramesa de comunicacions de productes o serveis (amb el consentiment de l’interessat, art. 6.1.a GDPR).

Criteris de conservació de les dades: es conservaran durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament o hi hagi prescripcions legals que dictaminin la seva custòdia i quan ja no sigui necessari, se suprimiran amb mesures de seguretat adequades per garantir l’anonimització de les dades o la destrucció total de les mateixes.

Comunicació de les dades: no es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.

Drets que assisteixen a l’Usuari:
– Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment.
– Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades, i de limitació o oposició al tractament.
– Dret a presentar una reclamació davant de l’Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s’ajusta a la normativa vigent.

Dades de contacte per exercir els seus drets:
MYTIC INNOVA SL. AVDA. CARRILET, 3 4 – 08902 L’HOSPITALET DE LLOBREGAT (Barcelona). E-mail: mmoralejo@mytic.es

Pin It on Pinterest

Share This